Wednesday 15 November 2017

Koolstof Trading System Sjina


China039s nasionale koolstof mark te begin in 2016 - official Deur Kathy Chen en Stian Reklev BEIJING BEIJING 31 China beplan om uit te rol sy nasionale mark vir koolstof permit beurs in 2016 Augustus, 'n amptenaar gesê Sondag, en bygevoeg dat die regering is baie naby aan die finalisering van reëls vir wat sal die wêreld se grootste emissiehandel wees. Die wêreld se grootste afgee nasie, rekeningkunde vir byna 30 persent van die globale kweekhuisgasvrystellings, beplan om die mark te gebruik om sy vinnige groei stadig in klimaat verandering uitstoot. China het hom daartoe verbind om die bedrag van koolstof wat dit vrystel per eenheid van die BBP tot 40-45 persent minder as 2005 vlakke te verminder teen 2020. Dit is reeds sewe plaaslike vlieënier markte van stapel gestuur in 'n poging om ervaring wat voorlê van 'n landwye skema verkry. Ons sal stuur oor die nasionale regulasies mark na die Nasionale Raad vir goedkeuring deur die einde van die jaar, Sun Cuihua, 'n senior klimaat amptelike met die Nasionale Ontwikkeling en Grondhervorming Kommissie (NDRC), vertel 'n konferensie in Beijing op Sondag. Die nasionale mark sal begin in 2016, hoewel sommige provinsies sal toegelaat word om later begin as hulle die tegniese infrastruktuur om deel te neem uit die staanspoor 'n tekort, het sy gesê. Die Chinese mark, wanneer dit ten volle funksionele, sou die Europese emissiehandel stelsel, wat tans die wêreld se grootste verdwerg. Dit sou die grootste koolstof handel hub in Asië en die Stille Oseaan, waar Kazakstan en Nieu-Seeland reeds soortgelyke markte te bedryf wees. Suid-Korea sal 'n nasionale skema van stapel te stuur op 1 Januarie 2015, terwyl Indonesië, Thailand en Viëtnam is die opstel van planne vir markte van hul eie. Die Chinese mark sal koolstofdioksiedvrystellings cap uit bronne soos elektrisiteit kragopwekkers en vervaardigers. Diegene wat uitstraal bo hul cap moet permitte te koop in die mark. Vyf vlieënier markte wat verlede jaar in China geopen het 'n hoë mate van nakoming deur ingesluit emitters in hul eerste jaar, hoewel data geheimhouding en 'n neiging om die hand uit te veel permitte hulle ondoeltreffend in sny uitstoot gemaak. Die vlieënier skemas is gretig om professionele handel maatskappye te lok om likiditeit te verhoog, en Shenzhen - die kleinste van die vlieëniers - onlangs toegelaat ambagte in buitelandse geldeenhede word gevestig in 'n poging om te maak handel makliker vir buitelandse handelaars. (Besig met wysiging deur Simon Cameron-Moore) China in koolstof handel eksperiment Image caption China sal sy skema vlieënier in sewe plekke Shenzhen, Beijing, Sjanghai, Tianjin, Chongqing en die provinsies van Hubei en KwaZulu-Natal China, die wêreld se grootste koolstof emittor, is van stapel te stuur sy eerste skema koolstof handel as 'n loodsprojek in Shenzhen. Die toets skema, wat uit sewe gebiede sal gerol teen 2014, kan versprei oor die land ná 2015 Beijing is gerig op die hoeveelheid koolstofdioksied afgegee per eenheid van die bruto binnelandse produk deur 40-45 vanaf 2005 vlakke te verminder teen 2020 . Die regering het voorheen gekonfronteer druk om besoedeling in stede te verminder. Duur handel gewoonte koolstofvrystellings skemas is bedoel om maatskappye aan te moedig om hul koolstofdioksied emissies deur die oprigting van 'n beperking te verminder, bekend as 'n pet, op die vlak van koolstofdioksied wat vrygestel word in 'n streek. Maatskappye word krediete elk gelyk aan een ton koolstof, wat hulle dan kan koop en verkoop volgens individuele behoeftes. Media opskrif Watch: China is die launch van 'n nuwe skema koolstof handel in die land se suidelike stad Shenzhen. Hoe groter besoedelaars moet die bykomende koste van die aankoop van meer koolstofkrediete, terwyl die minder besoedel maatskappye geld kan maak deur die verkoop van hul krediete dra. Die Shenzhen Carbon Exchange is ingestel om te begin op Dinsdag. Dit dek 635 industriële en konstruksie maatskappye. In 'n vorige verklaring van die uitruil gesê dit sal na verwagting vervoer maatskappye sowel as al die groot maatskappye wat olie, gas, steenkool en krag verbruik te voeg. Shenzhen is die kleinste van die toets streke in terme van algehele koolstofvrystellings. China sal sy skema vlieënier in ses ander plekke Beijing, Sjanghai, Tianjin, Chongqing en die provinsies van Hubei en KwaZulu-Natal. Prys swaaie koolstof handel skemas probleme elders in die wêreld aangetref. Onlangs het die grootste koolstof-handel stelsel in die wêreld, wat deur die Europese Unie, byna ineengestort. Van stapel gestuur in 2008, die stelsel begin suksesvol met die prys vir koolstof emissie krediete styg tot 40 (25,50) per ton, 'n paar maatskappye aan te moedig om oor te skakel na die gebruik van skoner brandstof. Maar, soos Europa ingevoer sy langdurige ekonomiese krisis, industriële aktiwiteit val dramaties, die vermindering van die behoefte aan maatskappye uitstoot krediete te koop. Saam met ander faktore, dit veroorsaak 'n geleidelike daling in die prys van koolstofkrediete en in die afgelope weke die prys laer as 4 gedaal het 'n ton. In Europa was daar beslis 'n baie spekulasie oor die krediete - dit was een van die mees onstabiele kommoditeite, sê Winnie Tang, 'n direkteur by Vriendelike Resources 'n belegging en handel raadgewende firma. Baie handelaars is bespiegel dat die prys sal hou gaan op en op, maar dan skielik die finansiële krisis getref en die pryse gedaal. Deel hierdie storie oor sharingHow koolstof handel Werke koolstof handel is een markgebaseerde manier om kweekhuisgasvrystellings te verlaag. Sien meer vernuwe die rooster foto's. Fotograaf: Romeinse Makhmutov Agentskap: Dreamstime Die dramatiese beelde van aardverwarming bang mense. Smeltende gletsers. frats storms en gestrand ysbere - die mascottes van klimaatsverandering - wys hoe vinnig en drasties kweekhuisgasvrystellings (GHG) is die verandering van ons planeet. Sulke grafiese voorbeelde, gekombineer met die stygende prys van energie, ry mense te wil verminder en hul persoonlike aandele van globale emissies te verminder. Maar agter die emosionele voorkant van klimaatsverandering lê 'n ontwikkelende raamwerk van ekonomiese oplossings vir die probleem. Twee groot markgebaseerde opsies bestaan, en politici regoor die wêreld het grootliks gevestig op koolstof handel oor sy teenstander, koolstofbelasting. as die gekose metode om KHG-vrystellings te reguleer. Hernuwing van die Grid Image Gallery Up Next koolstof handel, soms genoem emissiehandel, is 'n mark-gebaseerde instrument om KHG beperk. Die koolstof mark verhandel uitstoot onder cap-en-handel skemas of met krediete wat betaal vir of verreken GHG verlagings. Cap-en-handel skemas is die mees gewilde manier om koolstofdioksied (CO2) en ander uitlatings te reguleer. Die skemas beheerliggaam begin deur die oprigting van 'n pet op toelaatbare uitstoot. Dit dan versprei of veilings af uitstoot toelaes wat totaal die cap. firmas lid wat nie genoeg toelaes het nie hul uitlatings te dek moet óf maak verlagings of koop 'n ander firmas vrye krediete. Lede met ekstra toelaes kan hulle verkoop of bank hulle vir toekomstige gebruik. Cap-en-handel skemas kan óf verpligte of vrywillige wees. 'N Suksesvolle cap-en-handel skema berus op 'n streng maar haalbaar cap wat uitstoot met verloop van tyd verminder. As die cap te hoog is ingestel, sal 'n oormaat van uitstoot die atmosfeer te betree en die skema sal geen invloed op die omgewing het. 'N Hoë cap kan ook ry af die waarde van toelaes, wat veroorsaak dat verliese in maatskappye wat hulle uitstoot verminder en gebank krediete. As die cap te laag gestel, toelaes is skaars en duur. Sommige cap en handel skemas veiligheidskleppe ter waarde van toelaes binne sekere grense hou. As die prys van toelaes te hoog raak, sal die skemas beheerliggaam addisionele krediete vry om die prys te stabiliseer. Die prys van toelaes is gewoonlik 'n funksie van vraag en aanbod. Krediet is soortgelyk aan koolstof offsets behalwe dat hulle is dikwels gebruik in samewerking met pet-en-handel skemas. Maatskappye wat wil verminder onder die teiken kan vooraf-goedgekeurde uitstoot vermindering projekte op ander plekke of selfs in ander lande te finansier. Druk x09x0Ax09x09x0Ax09x09x09x09x09x09x09x09x09x09x09x09x09x09x09x09x09x09ltax20data-track-gtmx3DquotBylinequotx20hrefx3Dquotabout-author. htmx23dowdeyquotgtx0Ax09x09x0Ax09x09Sarahx20x0Ax09x09Dowdeyx0Ax09x09x09x09x09ltx2Fagtx0Ax09x09x09x20quotHowx20Carbonx20Tradingx20Worksquotx2027x20Augustx202007.ltbrx20x2FgtHowStuffWorks. x20ampltx3Bhttpx3Ax2Fx2Fscience. howstuffworksx2Fenvironmentalx2Fgreen-sciencex2Fcarbon-trading. htmampgtx3Bx208x20Octoberx202016 hrefCitation amp DateThe New York Times China beplan 'n mark vir koolstof Permitte 31 Augustus 2014 Beijing China beplan om sy nasionale mark bekend te stel vir koolstof permit handel in 2016, 'n regeringsamptenaar gister gesê, en bygevoeg dat Beijing is naby aan die voltooiing reëls vir wat sal die wêreld se grootste emissiehandel program wees. Die nasie is verantwoordelik vir byna 30 persent van die globale kweekhuisgasvrystellings, en hulle beplan om die koolstof-mark gebruik om sy vinnige groei stadig in klimaat verandering uitstoot. China het hom daartoe verbind om die bedrag van koolstof wat dit vrystel per eenheid van sy bruto binnelandse produk tot 40 tot 45 persent laer as die vlakke 2005 te verminder teen 2020. Dit is reeds sewe plaaslike vlieënier markte bekend gestel in 'n poging om ervaring wat voorlê van 'n landwye program te verkry. Ons sal stuur oor die nasionale regulasies mark na die Nasionale Raad vir goedkeuring deur die einde van die jaar, Sun Cuihua, 'n senior klimaat amptelike met die Nasionale Ontwikkeling en Grondhervorming Kommissie, het 'n konferensie in Beijing op Sondag. Die nasionale mark sal begin in 2016, hoewel sommige provinsies sal toegelaat word om later begin as hulle die tegniese infrastruktuur om deel te neem uit die staanspoor 'n tekort, het sy gesê. Die Chinese mark, wanneer dit ten volle funksionele, sou die Europese emissiehandel stelsel, wat is nou die wêreld se grootste verdwerg. Dit sou die grootste koolstof handel hub in Asië en die Stille Oseaan, waar Kazakstan en Nieu-Seeland reeds soortgelyke markte te bedryf wees. Suid-Korea sal 'n nasionale mark begin op 1 Januarie 2015, terwyl Indonesië, Thailand en Viëtnam is die opstel van planne vir markte van hul eie. Die Chinese mark sal koolstofdioksiedvrystellings cap uit bronne soos elektrisiteit kragopwekkers en vervaardigers. Diegene wat uitstraal bo hul cap moet permitte te koop in die mark. Vyf vlieënier markte wat verlede jaar in China geopen het 'n hoë mate van nakoming deur ingesluit emitters in hul eerste jaar, hoewel data geheimhouding en 'n neiging om die hand uit te veel permitte hulle ondoeltreffend in sny uitstoot gemaak. Die vlieënier programme is gretig om aan te trek professionele handel maatskappye om likiditeit te verhoog, en Shenzhen die kleinste van die vlieënier markte onlangs toegelaat ambagte in buitelandse geldeenhede word gevestig in 'n poging om te maak handel makliker vir buitelandse handelaars. Was geïnteresseerd in jou terugvoer op hierdie bladsy. Vertel ons wat jy think. And die land se onlangse ekonomiese verlangsaming kan eintlik help. Terwyl dit is maklik om te Chinas nuwe cap en handelsbeleid as net 'n gedeeltelike Band-Aid te ontslaan op bloeding Chinese koolstofvrystellings 8212 of so bestem is om te kwyn as gevolg van swak Chinese uitstoot data, swak toepassing van reëls, korrupsie en swak mark instellings 8212 die tydsberekening kon nie beter gewees het. Aangekondig deur die Chinese president Xi Jinping by die Wit Huis op 25 September, Chinas plan is om 'n nasionale emissiehandel stelsel te loods in 2017, wat die sleutel nywerhede soos kragopwekking, yster en staal, chemikalieë, boumateriaal, papier-up, en nie-yster metale. Politieke voorskrifte van die top in Beijing is 'n kombinasie met China se onlangse ekonomiese insinking om 'n veel hoër waarskynlikheid dat China sal slaag in die skep van 'n pet en handel mark wat 'n verskil maak produseer. Afgelope eksperimente in emissiehandel stelsels (ETS) in China beslis moeilik gewees het. Maar dit kan 'n mens anders wees. Eerstens, 'n vinnig groeiende energie stelsel laat dikwels Chinese beleidmakers min ruimte vir eksperimentering wanneer die regering eenvoudig probeer om die ligte aan te hou en onderliggende energie pryse is hoog. Vrees vir rooster onstabiliteit, prysvolatiliteit, en nog baie meer dinamiese vraagkrommes verhinder die skalering van baie van die vorige vraag-kant energie hervormings, bewaringspogings, emissiehandel, en ander inisiatiewe. Daarbenewens, 'n hoë aanvraag en hoë brandstofpryse gelei tot 'n wye gaping tussen die laer pryse staatsgesubsidieerde vir dinge soos elektriese krag, en die hoër geliberaliseerde mark koers as gevolg van eksperimente. In teenstelling hiermee het die onlangse ekonomiese verlangsaming tot ongeveer sewe persent BBP-groei en gevolglike daling in brandstofpryse hierdie gaping toegemaak, en in staat gestel hervormings soos krag pryse hervormings in 'n kritieke markte soos die suidoostelike stad Shenzhen, waar 'n hoë krag pryse sal verminder. Dit asemhaling kamer in die energie stelsel is belangrik vir emissiehandel, wat deur ontwerp poog om 'n prys op die uitstoot plaas en dus koste in te samel om maatskaplike koste weerspieël. Tweedens, die strategiese insluiting van 'n 3,1 miljard fonds aan ontwikkelende lande te help in die stryd teen klimaatsverandering, ook aangekondig op 25 September, dui op 'n groeiende en belangrike sielkundige verskuiwing onder Chinese beleidmakers. Die verskaffing van fondse, selfs al is beperk, vertrek vanaf 'n Kopenhagen era benadering waarin 'n lastig ontwikkeling-wêreld blok dikwels van China geplaas as 'n de facto voorsprong in klimaat onderhandelinge met die argument dat die klimaat versagting tegnologie en infrastruktuur fondse moet vloei uit die ontwikkel is om die ontwikkeling wêreld. In plaas daarvan, China is die pleeg van klimaat pogings in die wêreld self befonds, dus breek uit hierdie onproduktiewe onderhandeling dinamiese. Miskien die belangrikste, Chinas skuif het implikasies vir VS binnelandse klimaat wetgewing. Beijings onlangse cap en handel aankondiging direk ondermyn Amerikaanse beleidmakers wat al lank aangevoer dat China se deelname aan klimaat versagting beleid is 'n voorvereiste vir VS aksie in hierdie arena. Met China probeer kombers groter stukke van die industriële ekonomie in koolstof beleid, sal die Verenigde State dit moeiliker om nie dieselfde te doen en is in plaas geneig om uit te brei buite aksies wat net die plaaslike krag sektor. Die verhandeling van 'n kommoditeit vereis kopers en verkopers. Break-nek ekonomiese groei beperk die verskaffing van verkopers van vorige Chinese pogings om plaaslike swaweldioksied markte en meer onlangs, vlieënier koolstofdioksied markte begin. Met kragopwekkers probeer om tred te hou met die vraag, 'n paar was in 'n posisie om enige oortollige uitstoot krediete te verkoop het. Die gevolg is stellend, gedwing ambagte met net simboliese waarde. Met stadiger ekonomiese groei, Chinas uitgebrei vloot van meer doeltreffende kragsentrales en hernubare bates, tesame met stagneer yster, staal, en steenkoolaanlegte, verteenwoordig 'n groeiende cadre van ware potensiaal krediet verkopers. Om seker te wees, sal beduidende koolstof rekeningkundige uitdagings nou uiteindelik aangespreek moet word, eerder as om vertraag, en ewe ingewikkeld bestuur probleme van monitering, verslagdoening, en verifikasie opgelos moet word. Die meting van die BBP in China het genoeg moeilik bewys. laat staan ​​die koolstofinhoud van wisselende steenkool voerstowwe en uitstoot in gefragmenteerde industriële gebruike. Die potensiaal vir groot markkrag van ondernemings in staatsbesit (SOE's) in 'n koolstof-mark is ook 'n ware besorgdheid, moet SOE met 'n algemeen laer kapitaalkoste kompeteer met private maatskappye wat dikwels skouers met 'n hoër kapitaalkoste. Daar is ook oplossings vir sulke uitdagings, insluitend hou perke. Dit is almal welkom uitdagings egter die lig van die sentraliteit van die regering se beleid in hierdie benaderings en die politieke wil verteenwoordig deur XiS onlangse skuif beleid. Terwyl Europa se dekade-lange cap en handel eksperiment moeilik is, moet ons in gedagte hou dat China se vlieëniers is 'n blote konsep vyf jaar gelede en was twee jaar gelede van stapel gestuur. Dit stoot plaasgevind het tydens 'n donker tydperk vir pet en handel, waartydens die Verenigde State het misluk om 'n landwye cap en handelsbeleid slaag, Australië omgekeer sy eie koolstof mark plan, en die UN8217s Clean Development Mechanism duie gestort. Chinas gekoördineer skuif na uitlaatgasse deur meer doeltreffende krediet handel en meer doeltreffende elektrisiteit versending verminder sal moet kombineer met pro-aktiewe internasionale diplomasie met die ander groot emitters. Ondersteuners van die klimaat aksie regoor die wêreld plaas baie hoop op die komende COP21 klimaat konferensie in Parys hierdie Desember. Gelukkig het die Chinese leiers in hierdie verband ook verskuif na 'n meer aktiewe houding. Histories Chinese onderhandelaars is dikwels vasgevang tussen die eise van ander ontwikkelende nasie koalisies, soos die Groep van 77 het gefokus op die ondersteuning van aanpassing fondse vir kleiner emitters en die eise van ontwikkelde ekonomieë tot pogings en die meerderheid van die fondse in die rigting klimaat versagting fokus. China self is uniek in dié opsig as 'n belangrike emittor met beide blink moderne stede van die 21ste eeu en diep verarmde gebiede en bevolkings. Befondsing van die ontwikkelde wêreld na die ontwikkelende wêreld in die vorm van groen tegnologie oordrag van fondse of aanpassing fondse klimaat was een van die vele bene van twis tussen China en U. S./EU partye. Hier China het verander. President XiS aankondiging van die 3,1 miljard fonds te help ontwikkelende lande, terwyl dit nie besonder groot, weerspieël dieselfde verskuiwing na vore in die Chinese premier Li Keqiangs historiese besoek aan die Organisasie vir Ekonomiese Samewerking en Ontwikkeling (OECD) het vroeër hierdie somer, die eerste van sy soort van 'n senior Chinese leier. Li onderteken Chinas samevoeging van die OECD-ontwikkelingsentrum en verwante programme hulp. Op die sektor kant van die grootboek private, 'n groeiende aantal sektorale groen tegnologie fondse begin te voorskyn kom wat hefboom Chinese finansies om energiedoeltreffendheid, nuwe materiale, hernubare energie, en die energie diens tegnologie van die VSA en die EU in China en die ontwikkeling ontplooi wêreld. China verbruik net meer as die helfte van die wêreld se steenkool, straal twee keer die koolstof van die Verenigde State van Amerika, maar is gerig op 'n koolstof handel mark twee keer die grootte van Europa se 8212 bou verreweg die grootste in die wêreld. Terwyl kritici noem die uitsluiting van vervoer in hierdie eerste fase van die mark, insluiting van die gefragmenteerde en kritiese industriële sektore van yster en staal, chemikalieë, en konstruksie verteenwoordig 'n kritieke stap in die rigting afwaarts buig die koolstofintensiteit kurwe. As een bruikbare Chinese spreekwoord sê, as die berge nog langer berge. Terwyl uitdagings is duidelik wat voorlê, die tydsberekening van die mees onlangse cap en handelsbeleid bied nog 'n groot hysbak bokant 'n bergreeks wat ernstige Chinese verbintenis vir 'n geruime tyd het stymied. Die gevolglike oog is indrukwekkend, en 'n rede tot realistiese hoop op pad na Parys hierdie winter. Twitter Facebook Google Reddit

No comments:

Post a Comment