Wednesday 29 November 2017

Js Forex


Welkom aan boord van Argo is 'n oop bron verhandelingsplatform, gebaseer op HTML5 tegnologie, direk verbind met site OANDA deur die kragtige API te handel strategieë te ontwikkel. Funksies Account Oorsig opgedateer vir elke geleentheid. Aanhalings en versprei lys opgedateer bosluis-vir-blok. Kaarte met verskillende tydraamwerke opgedateer bosluis-vir-blok. Mark en beperk bestellings met stop verlies, neem wins en sleep stop. Ambagte lys met huidige en wins opgedateer bosluis-vir-blok. Bestellings lys met afstand opgedateer bosluis-vir-blok. Posisies opsomming. Uiteensettings opsomming. Transaksies geskiedenis. Ekonomiese kalender. Uitvoering van handel strategieë. Aan die slag Jy kan 'n drie met die volgende stappe (Node. js vereis) gee: Uiteindelik wys jou web Brower om localhost: 8000. Ten slotte kan jy die selfstandige app gebruik. Proppe Resources Disclaimer NIE beleggingsadvies en verloor baie geld SO voort te gaan met CAUTION. Forex Trading FXCM 'n leidende forex makelaar Wat is Forex Forex is die mark waar al die wêrelde geldeenhede handel. Die forex mark is die grootste, mees likiede mark in die wêreld met 'n gemiddelde daaglikse handel volume oorskry 5300000000000. Daar is geen sentrale ruil as hy handel dryf oor die toonbank. Forex kan jy koop en verkoop geldeenhede, soortgelyk aan-beurs behalwe jy dit 24 uur per dag, vyf dae per week kan doen, moet jy toegang tot marge handel, en jy blootstelling aan internasionale markte te verkry. FXCM is 'n toonaangewende forex makelaars. Regverdig en deursigtig uitvoering Sedert 1999 FXCM het uiteengesit om die beste aanlyn forex ervaring in die mark te skep. Ons baanbreker in die geen gemeenskap Balie uitvoering forex model, die verskaffing van mededingende, deursigtige uitvoering vir ons handelaars. Die bekroonde Customer Service Met top-vlak handel onderwys en kragtige instrumente, lei ons duisende van die handelaars deur die buitelandse valuta mark, met 24/7 kliëntediens. Vind die FXCM voordeel. Gemiddeld Spreads: Tyd gemiddelde versprei is afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van April 1, 2016 tot 30 Junie, 2016. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings of vir optrede in die vertroue op die inligting. Live Spreads Widget: Dynamic live versprei is die beste beskikbare pryse van FXCMs geen gemeenskap Balie uitvoering. Wanneer statiese versprei word vertoon, die syfers is tyd-geweegde gemiddeldes afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van 1 April 2016 tot 30 Junie 2016. Spreads getoon is beskikbaar op Standard en Active Trader-kommissie gebaseer rekeninge. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings, of vir optrede in die vertroue op die inligting. Mini Rekeninge: Mini rekeninge bied 21 munt pare en 'n standaard te Hantering Desk uitvoering waar prys arbitrage strategieë word verbied. FXCM bepaal, in sy uitsluitlike diskresie, wat insluit 'n prys arbitrage strategie. Mini rekeninge bied versprei plus winsopslag pryse. Mini rekeninge gebruik te maak van verbode strategieë of met reg oortref 20000 eej kan omgeskakel word na geen gemeenskap Balie uitvoering. Sien Uitvoering risiko's. Customer Service Aflaai Begin sagteware Popular Platforms Oor FXCM Forex Rekeninge Meer Resources Volg ons hoërisiko-belegging Waarskuwing: Handel buitelandse valuta en / of kontrakte vir verskille op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van meer as jou gedeponeer fondse kan volhou en daarom moet jy nie spekuleer met kapitaal wat jy nie kan bekostig om te verloor. Voordat jy besluit om die produkte wat aangebied word deur FXCM moet jy noukeurig oorweeg jou doelwitte, finansiële situasie, behoeftes en vlak van ervaring handel. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel op marge. FXCM bied algemene advies wat nie in ag neem jou doelwitte, finansiële situasie of behoefte. Die inhoud van hierdie webwerf moet nie beskou word as 'n persoonlike advies. FXCM beveel jy soek raad van 'n afsonderlike finansiële adviseur. Klik asseblief hier om die volle risiko waarskuwing gelees. FXCM is 'n geregistreerde Merchant Futures Kommissie en Retail buitelandse valuta-handelaars met die Commodity Futures Trading Commission en is 'n lid van die Nasionale Futures Vereniging. NFA 0308179 Forex Kapitaalmarkte, LLC (FXCM LLC) is 'n bedryfsfiliaal binne die FXCM groep van maatskappye (gesamentlik, die FXCM Groep). Alle verwysings op hierdie webtuiste te FXCM verwys na die FXCM Groep. Let asseblief op die inligting op hierdie webwerf is slegs bedoel vir kleinhandel kliënte, en sekere vertoë hierin mag nie van toepassing aan kwalifiserende kontrak Deelnemers (dit wil sê institusionele kliënte) soos omskryf in wees die Commodity Exchange Act sect1 (a) (12). Kopiereg afskrif 2016 Forex Kapitaalmarkte. Alle regte voorbehou. 55 Water St 50 Vloer, New York, NY 10041 USASmall Node. js-gebaseerde raamwerk vir back testing forex strategieë. Laat die skepping van strategieë en studies, en maak insluiting van studies binne strategieë maklik. Installeer Node. js: nodejs. org. Installeer Gulp wêreldwyd: NPM installeer G sluk. Installeer Node modules: NPM installeer. Aflaai minuut tik data vir een sekuriteit van 'n gesteun data verskaffer. Meta Trader skakel: www. fxdd / ons / af / forex-hulpbronne / forex-handel-gereedskap / Meta Trader-1-minuut-data / Open Meta Trader, en open die Geskiedenis Sentrum. Dan is die invoer van die data en uitvoer om dit in CSV formaat. Kom tot ./data/: mkdir ./data/metatrader MV AUDJPY. csv ./data/metatrader Skep databasis forex-back testing met indekse: Nou hardloop ./backtest. sh AUDJPY. Jy kan nie uit te voer die aksie op hierdie tyd. Jy onderteken met 'n ander blad of venster. Reload om jou sessie te verfris. Jy onderteken in 'n ander blad of venster. Reload jou session. MT4 verfris - Node. js kliënt / bediener brug Het jy al gevoel beperkte met MT4 Wil jy in staat wees om 'n multi threaded-kode maklik uit te voer en vinnig wil gebruik web dienste om data uit verskillende bronne te trek en in staat wees om te doen grootskaalse data knars wil hê na konnekteer na verskeie databasisse maklik ek sopas 'n monster program wat toon hoe jy vinnig kan opstaan ​​en loop met behulp van Node. js. Het jy 'n blik op: GitHub / PenguinTraders / MT4-Node. js Focus, Geduld, vasberadenheid amp Orde in die chaos Bykomende Gebruikersnaam geword September 2014 1 Post Het jy al gevoel beperk met MT4 Wil jy in staat wees om 'n multi threaded-kode maklik uit te voer en vinnig Wil om te gebruik web dienste om data uit verskillende bronne te trek en in staat wees om grootskaalse data knars doen wil hê na konnekteer na verskeie databasisse maklik As jy ja geantwoord het op enige van hierdie of voel nuuskierig, dan het ek goeie nuus vir jou Ek het net 'n monster vrygelaat program wat toon hoe jy vinnig kan opstaan ​​en loop met behulp van Node. js. Het jy 'n blik op: GitHub / PenguinTraders / MT4-Node. js Het jy al gevoel beperkte met MT4 Wil jy in staat wees om 'n multi threaded-kode maklik uit te voer en vinnig wil gebruik web dienste om data uit verskillende bronne te trek en in staat wees om groot te doen skaal data crunc wil hê na konnekteer na verskeie databasisse maklik As jy ja geantwoord het op enige van hierdie of voel nuuskierig, dan het ek goeie nuus vir jou Ek het net vrygestel van 'n monster program wat toon hoe jy vinnig kan opstaan ​​en loop met behulp van Node. js. Het jy 'n blik op: GitHub / PenguinTraders / MT4-Node. js Hi saver0. Dit is 'n groot, so dit kan gebruik om toegang tot die web bediener. Ek het die api doc: nodejs. org/documentation/api/ maar kan dit nie vind hoe om aan te sluit op die databasis. Kan jy gee my 'n skakel of 'n idee hoe om dit te Danksy doen by voorbaat wysig: gevind dat dit net hier. GitHub / felixge / node-mysql sal dit probeer. Dankie Saver0 Ten einde 'n databasis konneksie te maak, sal jy het om te MySQL (of 'n ander DB wat jy wil gebruik) te installeer. Ek beveel aan dat jy 'n lamp stapel te installeer soos XAMPP (www. apachefriends. org/index). Op hierdie manier sal jy toegang tot phpMyAmin moet die DB bestuur. Ek is van plan om die hitte kaart voorspellende algoritme en 'n fraktale voorspellende algoritme wat ek baie gou geskep (voor aanstaande naweek vir seker) vry te stel. Jy kan gebruik wat as 'n voorbeeld om te doen wat jy wil. Ook, as jy net 'n soektog vir quotNode. js MySQL tutorialquot in Google, sal jy baie tutoriale te kry. Ek beveel die gebruik van die volgende: GitHub / felixge / node-mysql / Dit moet baie maklik wees. Baie voorbeelde is daar. Jy sal egter moet die DB en tafels in phpMyAdmin eerste skep. gaan net meer as 'phpMyAdmin handleiding in YouTube. Im ook 'n ontwikkeling stelsels gemeenskap vorm, sodat mense kan saamwerk en ongelooflike dinge te bou saam. Die skakel na dit in my profiel. Dit sou fantasties wees as ons 'n paar mid / senior ontwikkelaars daar kan kry om mee te begin op 'n paar projekte. Almal is welkom egter maar die fokus sal wees om dinge saam (ook private groepe te vorm). Fokus, Geduld, vasberadenheid amp Orde in die chaos Bly om te hoor Ten einde 'n databasis konneksie te maak, sal jy MySQL (of 'n ander DB wat jy wil gebruik) te installeer. Ek beveel aan dat jy 'n lamp stapel te installeer soos XAMPP (www. apachefriends. org/index). Op hierdie manier sal jy toegang tot phpMyAmin moet die DB bestuur. Ek is van plan om die hitte kaart voorspellende algoritme en 'n fraktale voorspellende algoritme wat ek baie gou geskep (voor aanstaande naweek vir seker) vry te stel. Jy kan gebruik wat as 'n voorbeeld om te doen wat jy wil. Ook, as jy net 'n soektog vir quotNode. js MySQL. OK, ek sal XAMPP of WAMP installeer en te toets phpMyAdmin amp Mysql, om seker te maak my databasis korrek voorberei (dit sal vinnig wees, ek het LAMP ervarings). Ek het af te laai knoop-MySQL en sal dit binnekort te probeer, sal ander handleiding te kyk. Oor jou stelselontwikkeling gemeenskap, dit is 'n baie goeie idee. En met jou goeie kennis in die handel en jou goeie ontwikkeling vaardigheid. Ek is baie seker die gemeenskap sal 'n baie waardevolle groep wees. Ja, ek dink hierdie groep moet ervare programmeerder amp handelaars (senior ontwikkelaar is 'n goeie keuse). Ek is nie deel uitmaak van bo programmeerders, maar ek het 'n paar programme agtergrond (insluitend Mql4) en wil graag jou private groep aan te sluit. Ek weet nog steeds nie hoe baie ek bydrae tot die groep kan gee, maar dit sal my bes probeer. Ek sal skryf met behulp van die skakel na jou profiel. Dankie by voorbaat. Het jy al gevoel beperk met MT4 Wil jy in staat wees om 'n multi threaded-kode maklik uit te voer en vinnig wil gebruik web dienste om data uit verskillende bronne te trek en in staat wees om grootskaalse data knars doen wil hê na konnekteer na verskeie databasisse maklik As jy ja geantwoord het enige van hierdie of voel nuuskierig, dan het ek goeie nuus vir jou Ek het net vrygestel van 'n monster program wat toon hoe jy vinnig kan opstaan ​​en loop met behulp van Node. js. Het jy 'n blik op: GitHub / PenguinTraders / MT4-Node. js Nice. Dankie saver0. Ek is seker dit sal baie nuttig wees. Hi saver0, OK, ek sal XAMPP of WAMP installeer en te toets phpMyAdmin amp Mysql, om seker te maak my databasis korrek voorberei (dit sal vinnig wees, ek het LAMP ervarings). Ek het af te laai knoop-MySQL en sal dit binnekort te probeer, sal ander handleiding te kyk. Oor jou stelselontwikkeling gemeenskap, dit is 'n baie goeie idee. En met jou goeie kennis in die handel en jou goeie ontwikkeling vaardigheid. Ek is baie seker die gemeenskap sal 'n baie waardevolle groep wees. Ja, ek dink hierdie groep moet ervare programmeerder amp handelaars (senior ontwikkelaar is 'n goeie keuse). Mense sal nie leer om ontleding in forums plaas nie quotI dink sy af / upquot Het jy al gevoel beperkte met MT4 Wil jy in staat wees om 'n multi threaded-kode maklik uit te voer en vinnig wil gebruik web dienste om data uit verskillende bronne te trek en in staat wees om te doen grootskaalse data crunc wil hê na konnekteer na verskeie databasisse maklik As jy ja geantwoord het op enige van hierdie of voel nuuskierig, dan het ek goeie nuus vir jou Ek het net 'n voorbeeld program wat toon hoe jy vinnig kan opstaan ​​en loop met behulp van Node. js vrygestel . Het jy 'n blik op: GitHub / PenguinTraders / MT4-Node. js Bly om te hoor Ten einde 'n databasis konneksie te maak, sal jy het om te MySQL (of 'n ander DB wat jy wil gebruik) te installeer. Ek beveel aan dat jy 'n lamp stapel te installeer soos XAMPP (www. apachefriends. org/index). Op hierdie manier sal jy toegang tot phpMyAmin moet die DB bestuur. Ek is van plan om die hitte kaart voorspellende algoritme en 'n fraktale voorspellende algoritme wat ek baie gou geskep (voor aanstaande naweek vir seker) vry te stel. Jy kan gebruik wat as 'n voorbeeld om te doen wat jy wil. Ook, as jy net 'n soektog vir quotNode. js MySQL. Dit is baie interessant. Ek is baie gelukkig om vrygewig handelaar sien soos jy, en hoop dit sal meer mense soos jy in hierdie wêreld, Saver0. Skryf in. Baie handelaars gekry het voordeel uit jou idees. Hou goeie werk bro. Hi saver0, OK, ek sal XAMPP of WAMP installeer en te toets phpMyAdmin amp Mysql, om seker te maak my databasis korrek voorberei (dit sal vinnig wees, ek het LAMP ervarings). Ek het af te laai knoop-MySQL en sal dit binnekort te probeer, sal ander handleiding te kyk. Oor jou stelselontwikkeling gemeenskap, dit is 'n baie goeie idee. En met jou goeie kennis in die handel en jou goeie ontwikkeling vaardigheid. Ek is baie seker die gemeenskap sal 'n baie waardevolle groep wees. Ja, ek dink hierdie groep moet ervare programmeerder amp handelaars (senior ontwikkelaar is 'n goeie keuse). Ek het nou net vrygestel my weergawe van die Fractals Arrow aanwyser. www. forexfactory / showthreadp7757651post7757651 ek ook oopgestel die Penguin Handelaars webwerf vandag: Jy kan 'n blik op die post wat ek gemaak het hier met 'n bietjie instruksies te neem. Ek het nog 'n bietjie meer werk om daar te doen. Ek sal duidelike instruksies oor hoe om die aanwyser om te hardloop oor die volgende paar dae kry, sodat ons 'n paar mense kan kry voeg om saam te werk om dit uit te vind Focus, Geduld, vasberadenheid amp Orde in die chaos Het jy al gevoel beperk met MT4 Wil jy wees in staat om multi threaded-kode maklik uit te voer en vinnig wil gebruik web dienste om data uit verskillende bronne te trek en in staat wees om grootskaalse data knars doen wil hê na konnekteer na verskeie databasisse maklik As jy ja geantwoord het op enige van hierdie of voel nuuskierig, dan het ek het goeie nuus vir jou Ek het net 'n voorbeeld program wat toon hoe jy vinnig kan opstaan ​​en loop met behulp van Node. js. vrygestel Het jy 'n blik op: GitHub / PenguinTraders / MT4-Node. js hartlik dankie vir die deel van jou kodes en idees Ja, dit is moontlik met hierdie. Trouens, gebruik ek dit vir sentiment data te kry in 'n grafiek van MT4. Die gebruik van Node. js jy kan die aansoek om die data te gaan haal makelaar voed skryf. En dan MT4 kan hierdie data aan te vra en wys dit in 'n grafiek as 'n aanwyser. Ek is nie seker of 'n voortgang instrument bestaan ​​reeds, maar as jy wil om dit te bou, moet dit redelik maklik om dit te doen. Jy sal moet 'n bietjie van Node. js (Javascript) leer. Fokus, Geduld, vasberadenheid amp Orde in die chaos Uiters interessante Dankie vir jou vinnige antwoord ek sal probeer om te grawe in hierdie so gou as moontlik. Hopelik sal ek hulp kry van die gemeenskap toe ek vashaak ek 'n voorbeeld van hoe om data te gaan haal om my site gelaai. Het jy 'n blik: penguintraders / groepe / node-JS-mql4-ontwikkeling / dokumente / Jy kan 'n blik op die volgende groep en die aanwyser Fractal Arrow as 'n voorbeeld van hoe om te kommunikeer tussen MT4 en Node. js penguintraders / groepe / fraktale neem - arrow-voorspelling / pos asseblief die Node. js verwante vrae in die Node. js ontwikkeling groep. Fokus, Geduld, vasberadenheid amp Orde in die chaos Het jy al gevoel beperkte met MT4 Wil jy in staat wees om 'n multi threaded-kode maklik uit te voer en vinnig wil gebruik web dienste om data uit verskillende bronne te trek en in staat wees om te doen grootskaalse data crunc wil verbinding met verskeie databasisse maklik As jy ja geantwoord het op enige van hierdie of voel nuuskierig, dan het ek goeie nuus vir jou Ek het net 'n voorbeeld program wat toon hoe jy vinnig kan opstaan ​​en loop met behulp van Node. js. vrygestel Het jy 'n blik op: GitHub / PenguinTraders / MT4-Node. js Ek is op soek na 'n so 'n kode oor die hele net, en in my soeke vind ek 'n baie ander probeer om dit uit te los. Jy het dit eintlik 'n lang tyd gelede. Ja Meneer, jy het dit. Pragtige kode. CongratJS Services is 'n onafhanklike tegniese navorsing maatskappy wat sedert 1984 het die ondersteuning van die professionele handel gemeenskap met navorsing en handel gereedskap in die Equity, Futures en FOREX markte. Die maatskappy het gegroei uit die handel putte van die CME, CBOT en CBOE deur die voorsiening van gehalte tegniese ontleding plaaslike vloer handelaars. Tans JS Services kliënte strek die wêreld wat wissel van private en professionele individu handelaars en geld bestuurders om institusionele handel huise. JS Dienste navorsing is gefokus op die handel en risikobestuur gereedskap wat verskuiwings in die mark momentum na vore te bring en bied handel geleentheid. Die navorsing kombineer rekenaar modelle met professionele mark tegnici vir 'n balans van diskresionêre en sistematiese resultate. Konsekwent akkuraatheid het toegelaat dat die maatskappy om 'n noodsaaklike hulpbron vir baie suksesvolle handelaars geword. JS Services is gestig ter bevordering van sy kliënte met konsekwente gehalte dag tegniese navorsing in en uit. Handel die mark is veeleisend. Information overload is op sy hoogtepunt in die markomgewing. Diskresionêre handelaars moet instrumente wat hul wins doelwitte te ondersteun, maak doeltreffende gebruik van tyd en hul lewe te vereenvoudig. JS Dienste gereedskap te doen net wat deur die filter af 'n menigte van tegniese studies en markinligting in 'n vinnige en doeltreffende handel instrument. JS Services is die handel professionele tegniese ondersteuning span. Ons bestaan ​​om jou handel doelwitte te ondersteun. Teken nou in vir 'n gratis verhoor inskrywing en sien hoe JS Dienste kan werk vir jou. Vir meer inligting oor JS Dienste leer klik op die Ons Trading skakel gereedskap of kontak ons ​​by:

No comments:

Post a Comment