Wednesday 18 October 2017

Wêreldwyd Forex Traders


IAFT Awards RoboForex Analytics Die jen steeds om terug te trek. Oorsig vir 2016/09/29 Die USD / JPY paar groei vir die derde agtereenvolgende dag ten spyte van 'n eiland belang om die Amerikaanse dollar. Die Japanese Yen is om gewig te verloor vir die derde dag in 'n ry. Op die oomblik is, is die paar beweeg naby aan sy weeklikse hoogtepunte. Die huidige kwotasie vir die instrument is 101,48. Vandag se statistieke toon dat kleinhandelverkope in Augustus in Japan verminder met 1,1 m / m na die toevoeging van 1,5 m / m in Julie. Op 'n jaar-tot-jaar basis, die Augustus getal verlore 2.1. Die aanwyser is dalende vir die laaste ses maande en dit lyk asof die neiging steeds sterker. Die retails verkope aanwyser is 'n redelik insiggewende manier om die gesondheid van die land se ekonomie te evalueer deur die ontleding van verbruikersbesteding. Die afname is altyd negatief vir die Jen. Terselfdertyd, kan 'n mens dit skaars agter 'n insulaire belang van die mark na die VSA Dollar beleggers is baie aggressief en moenie baie aandag aan die wêreldwye emosionele intensiteit. Die vraag na die Jen as 'n veilige hawe geldeenheid kan terugkeer in November, wanneer die VSA te veel geval belangrik vir die mark sal hê. RoboForex Analitiese Departement kopieer IAFT Ltd 2010-2016 Handelaars Unie is die eerste amptelike Internasionale Vereniging van Forex Traders dit is 'n unieke terugbetaling program vir almal beskikbaar Die hoofdoel van die Internasionale Vereniging van Forex Traders is om die mees winsgewende en 100 veilige handelstoestande te skep vir jou werk in valuta mark. Ons sal bereik die beste omstandighede en sal verseker dat jy 'n korting ontvang vir elke transaksie of dit winsgewend of nie Internasionale Vereniging van Forex Traders is jou betroubare vennoot in die oplossing van enige sake wat verband hou met handel aktiwiteit in ForexWho is die top beste Forex-handelaars in die wêreld . Ek twyfel of jy sal iemand wat forex uitsluitlik handel dryf in die lang termyn te vind. Teen die tyd dat hulle kry grootliks suksesvol te wees en goed te doen, diversifikasie 'n belangrike deel van portefeuljebestuur dus ek sou verwag om so 'n persoon beurs in verskeie maniere buiten forex en miskien selfs die besit / bedryfseenhede vind. Dit is net natuurlike evolusie. My twee sent die moeite werd, maar jy kan vind iemand net forex doen daar buite wat vuil is ryk. Sterkte kon nie gesê word hoe beter. Aangesluit Februarie 2007 Status: Lid 47 Posts As iemand vir jou sê hulle is 'n goeie forex handelaar. hulle is nie. Ek m net probeer om hier filosofiese wees. maar ek dink die beste nog nooit regtig kom uit en sê dit. hulle het net stil te bly en handel. sy eenvoudig soos dit. Natuurlik is daar 'n paar wat ons ken. soos die ou wat die BOE ens gebreek Ook nie vergeet die goeie ou johnnys in die Peoples Bank van China. Man die ouens is meesters op handel en om die prys in hul rigting. veral die mandjie van geldeenhede. natuurlik dit is my persoonlike mening Ek het geen harde bewyse. net my gedagtes. Natuurlik as jou bedoeling met hierdie pos is om te leer van iemand. jy nie regtig weet moet die wêreld se beste handelaar in Forex. u moet net 'n handelaar wat weet wat hy doen, glo in wat hy doen en het konsekwent winsgewende met sy eie geld nie. indien hulle bereid is. kyk hoe hulle handel, met hulle praat oor hul en jou ambagte veral die mense wat jy verkeerd gedoen het en waarom u het hulle verkeerd. kry 'n gevoel van hoe sy kop werk, (in 'n suiwer handel sin natuurlik). u d verbaas wees oor wat jy leer uit net 'n quotdinner conversationquot wees. N. B. natuurlik as ek sê hy dit sluit sy so goed. eintlik 'n paar van die baie suksesvolle handelaars vyf ek die voorreg gehad om te praat om al die dames gehad het. wie weet. Miskien wanneer dit kom by handel. dit lyk asof hulle baie beter by die behoud van die emosie uit wees. Sterkte en wees versigtig geword Februarie 2007 Status: Lid 5 Posts The Godfather van alle forex traders..his beweeg en winste op die forex mark is goed bekend, veral oor die Euro / dollar en Britse pond / dollar Ek dink dat daar geen forex handelaar vordering gemaak het soos hy nie, net hy is 'n legende geword Junie 2006 Status: Ivy Trader 120 Posts Bill Lipschultz moet wees op die lys. Selfs die woord onmoontlik sê dat ek m moontlik geword November 2006 Status: Lid 1758 Posts Alle suksesvolle forex handelaars begin handel aandele, effekte, fondse, ens Hulle het nie begin handel die Forex. Sodra hulle in die wêreld van Forex gewaag en het meer suksesvolle, het hulle nog steeds hul portfilios diversifiseer deur ook 'n belegging in aandele, effekte, fondse, ens geword Mei 2006 Status: Lid 599 Posts geword Desember 2006 Status: Lid 26 Posts geword Maart 2006 Status: lid 46 Posts geword Januarie 2007 Status: lid 103 Posts Bill Lipschutz en Andy Krieger (kyk na die prestasie statistieke van sy fonds - Northbridge Capital) geword Maart 2004 Status: Magic Man 3451 Posts Ontspan en gelukkig te wees. Lede moet ten minste 0 geskenkbewyse te plaas in hierdie draad. 1 handelaar besigtiging nou Forex Factoryreg is 'n geregistreerde handelsmerk. Verbind Oor Produkte WebsiteHow om belasting as 'n forex handelaar meeste nuwe handelaars lêer nooit kommer hulself met om uit te vind die besonderhede van belasting met betrekking tot forex. Al van 'n nuwe handelaars fokus is eenvoudig op leer om winsgewend egter handel, op 'n sekere punt, moet handelaars leer hoe om rekenskap te gee van hul handel aktiwiteit en hoe om 'n lêer belasting-hopelik indiening van belasting is om rekenskap te gee forex winste, maar selfs al is daar verliese op die jaar, moet 'n handelaar te dien met die behoorlike nasionale owerheid gesag. Verenigde State van Amerika Filing belasting op buitelandse valuta winste en verliese kan 'n bietjie verwarrend vir nuwe handelaars wees. In die Verenigde State van Amerika is daar 'n paar opsies vir forex handelaar. In die eerste plek, die ontploffing van die kleinhandel forex mark het gelei tot die IRS te val agter die kurwe in baie maniere, so die huidige reëls wat in plek is met betrekking tot buitelandse valuta belasting verslagdoening kan enige tyd verander. Regulasies word voortdurend ingestel in die forex mark, so maak seker jy verleen met 'n belasting professionele voordat enige stappe in die indiening van jou belasting. Daar is in wese twee afdelings bepaal deur die IRS wat van toepassing is op handelaars forex - artikel 988 en artikel 1256. Artikel 1256 is die standaard 60/40 kapitaalwinsbelasting behandeling. Dit is die mees algemene manier waarop forex handelaars lêer forex winste. Onder hierdie belasting behandeling, 60 van die totale kapitaalwins belas word teen 15 en die oorblywende 40 van die totale kapitaalwins belas word teen jou huidige inkomste belasting skaal, wat tans so hoog kan wees as 35. Winsgewende handelaars verkies om winste forex kragtens artikel rapporteer 1256, want dit bied 'n groter belasting te breek as deel 988. verloor handelaar is geneig om artikel 988 verkies omdat daar geen kapitaal-verlies beperking, wat dit moontlik maak vir 'n volledige standaard verlies behandeling teen enige inkomste. Dit sal help om 'n handelaar te neem die volle voordeel van handel verliese ten einde belasbare inkomste te verminder. Ten einde voordeel te trek uit artikel 1256 neem, moet 'n handelaar opt-out van artikel 988, maar op die oomblik die IRS nie 'n handelaar vereis om enigiets in te dien om te rapporteer dat hy kies uit. Ook, as jou forex rekening is groot en jy verloor meer as 2 miljoen in 'n enkele jaar van belasting, kan jy in aanmerking kom om 'n vorm 886. lêer As jou makelaar is gebaseer in die Verenigde State van Amerika, sal jy 'n 1099 ontvang aan die einde van die jaar verslagdoening jou totale winste / verliese. Hierdie getal moet gebruik word om belasting in te dien onder óf artikel 1256 of artikel 988. VK forex belastingwette in die VK is baie meer handelaar-vriendelike as die Verenigde State van Amerika. Op die oomblik is versprei weddery winste nie in die VK belas en baie VK makelaars bied kleinhandel forex demo en gereelde rekeninge in 'n verspreiding verbintenis struktuur. Dit beteken 'n handelaar kan die forex mark handel en vry wees van so om belasting te betaal, forex is belastingvry Dit is ongelooflik positief vir winsgewende forex handelaars in die Verenigde Koninkryk Die nadeel om verbintenis te versprei dat 'n handelaar nie handel verliese kan eis teen sy ander persoonlike inkomste. Ook, as 'n handelaar is die bestuur van fondse of handel vir 'n instelling daar is baie ander belastingwette wat 'n mens kan hê om deur te bly. Maar, as 'n handelaar bly met verspreiding verbintenis, hoef nie belasting te betaal op die wins. Daar is verskillende stukke wetgewing in proses wat forex belastingwette baie gou kan verander. 'N Mens moet seker maak dat 'n mens verleen met 'n belasting professionele om te verseker hy hou by al behoorlike wette. Ander opsies Nog 'n opsie wat dra 'n hoër mate van risiko skep 'n buitelandse maatskappy wat betrokke is in forex in 'n land met min of geen forex belasting dan betaal vir jouself 'n klein salaris vir elke jaar om te leef, wat sal belas word in die land waar jy 'n burger. Daar is baie verskillende tipes van forex sagteware wat kan help om te leer om die forex mark te verhandel. Hierdie tipe van besigheid vorming is baie riskant, want jy moet seker maak jy as iets blywends 100 deur belastingwette en nie gly in onwettige aktiwiteite. Hierdie tipe van die operasie moet uitgevoer word slegs met die hulp van 'n belasting professionele weggevoer het, en dit kan die beste wees om te bevestig met ten minste 2 belasting professionele om seker te maak jy die regte decisions. U.S. Oop lewende handel Webinar Daily 05:45 -9: 00:00 PT (01:45 GMT) In hierdie webinar, Jy kry om te gaan en handel sit met ons live elke dag tydens die New York handel sessie. Ons wys jou die MACD 3 Handel setups wat gekwalifiseer is. Ons breek dit af vir jou volgens die reëls en gee jou die presiese inskrywing, stop verlies en teikens. Die webinar genereer gewoonlik 3 tot 5 ambagte in totaal sowat 80-150 pitte per week. Teken in op die lede area te registreer. Asiatiese / London Open Daily Trading Plan E-pos Hierdie e-pos is ons handel plan vir die Asiatiese en Londen sessies. Dit is net soos om ons reg deur jou kant wat jy vertel presies wat om te kyk vir. Ons stuur dit uit Maandag-Donderdag naby die Asiatiese Ope met 'n gedetailleerde instruksies vir die neem van MACD 3 System ambagte tydens die Asiatiese Londen geopen. Die Daily Trading Plan genereer gewoonlik 3 tot 5 ambagte en 80-150 pitte per week. MACD 3 Forex Trading System Online Course (Teken Anytime) Jy sal die reëls van die MACD 3 System en die 4 Setup patrone wat ons kyk vir leer. Dit is 'n dag handel stelsel wat werk op alle valuta pare in alle marktoestande. Jy sal dieselfde stelsel wat ons gebruik het om 80 te wen ambagte te gee aan ons lede sedert 2009. Hulle is eerlik, en die belangrikste 'n stelsel, wat selde tot stilstand kom uit ontwikkel leer. Ek het met hulle gehad het vir 'n paar jaar. Ek moet erken, jy moet tyd om die stelsel te leer wy, en die nuwe MACD 2.0 is nog makliker om te leer. As jy hierdie stelsel te bemeester, sal dit jou leer hoe om handel te dryf, en geld te verdien. Die risiko vir beloning is uitstekend. Ek is 'n leeftyd lid, die transaksie was om groot te slaag. Hulle is gewy, en Steve is so 'n groot leermeester. Hulle is daar elke dag by 08:45 est vir New York sessie en 'n nagtelike e-pos met die handel RECs vir Asiatiese / Londen (wat die meeste van die tyd :) is deur 23:00 of so est. Hierdie aanbevelings is gedoen vir jou , so as jy leer wat jy verdien. Hulle het ook die handel sagteware om verder te verminder jou kanse vir die verlies van ambagte. Hul berig oorwinnings / verliese akkuraat op hul webwerf. In my opinie, gee hulle 'n drie, hulle is een van die naalde in die hooimied. Soos ek hierdie skryf, 'n nuwe handelsmerk geopen op euraud, en ek up15 pitte in 'n paar minute, en die beste nog, met hulle handel bestuur ek gewaarborg breek selfs nou. Dankie Steve en Wade, hou die groot werk ek die indiening van my werk van MACD3 V2 hersiening. Die enigste ding wat ek is nie gelukkig is dat ek nie kan handel dit voltyds. Ek verhuis na 'n ander stad. 'n dag werk en die ding is as ek die geleentheid gehad het om dit te verhandel voltydse ek sou beslis. Ek wil nie, eendag. MACD3 V2 gee my konsekwentheid van tussen 3-5 per maand. Ek het meer as 25 want ek het en akkuraatheid is 80 -90. Live handel kamers is so nuttig, ek het net haat as ek dit nie kry in die kamer. Uitsluitlik uit lewende handel kamers, my inskrywings is 90 akkuraat. MACD3 werk so goed, en elke ernstige handelaar moet dit probeer. Steve en Wade is groot ouens en ek ten volle ondersteun. MACD3 v2 werk perfek, want ek het aangesluit. Die gemiddelde risiko wat ek doen is 0,5 per handel en ek is nog steeds maak 5. Steve en Wade stel 2 risiko so die gebruik van daardie risiko sy moontlik te maak 20 per maand ten volle aanbeveel ek freaking liefde MACD3 stelsel. Na jare van middelmatige sukses en 'n groot mislukking van vullis Ek het probeer om te leer, het ek 'n sprong van geloof met MACD3. Wat ek graag is hulle daaglikse webinars en wys ons die ambagte wat ons moet kyk na ons en selfs waar om te gaan vertel en verlaat Hierdie ouens is ware handelaars en ek is verbaas hoe dikwels die inskrywing is op die presiese pit hulle die trek aanbeveel terug om. Dit is aan jou om handel te bestuur en die tyd neem om die stelsel eintlik leer. Maar as jy leer wat jy verdien. Jy kan net 'die ambagte gegee en maak 'n groot aantal pitte, maar as jy werklik tyd om te leer en te begin om jou eie ambagte sal jy selfs beter te doen nie. Die opleiding is top en die feit dat jy kan wees in die daaglikse webinar, terwyl die handel die NY sessie, en vra vrae en kry onmiddellike terugvoer. Daar is ook 'n forum wat jou toelaat om ander handelaars, terwyl handel Londen en Asiatiese sessies te praat. Ek dont voel die handelaars gebruik wat forum om die volle voordeel bied dit al, maar dit is die individuele handelaars kwessie. Hierdie ouens onderrig jy om vis te vang, terwyl dit jou die vis. So ek gee hierdie stelsel 'n 5 ster becz ek meer pitte het vandeesmaand net uit die aanbevole ambagte as wat ek het met ander stelsels wat ek gebruik het en ek vind groot sukses vind my eie ambagte. As jy hierdie stelsel probeer cant sien die waarde na die eerste maand was hulle doen gee terugbetalings. Maar hierdie is 'n werklikheid gemaak dat ons by en handel praat met elke dag. Dus, as jy vra vir 'n terugbetaling jy waarskynlik nie doen wat hulle stel en probeer om dit self te twieek'. So, sou geen stelsel work for you want jy wil jou eie ding te doen. Maar as jy in staat is om te verstaan ​​Engels en volg wat hulle jou wys is, sal jy nooit wil 'n terugbetaling. Ek het 'n lid met FTC nou al vir meer as 6 maande, en is die handel vir meer as 4 jaar. Ek het ondervinding van 5 of 6 verskillende stelsels of handel metodes gehad en voel bevoeg is om te sê dat die MACD 3 stelsel is gemaklik die beste stelsel wat ek teëgekom het. Dit is imporetnat om te verstaan ​​dat die MACD 3 is 'n volledige stelsel en metodologie en is alles wat jy ooit nodig sal hê om suksesvol te handel die FX mark. Die stelsel is baie meganiese en logiese en verwyder die meeste van die subjektiwiteit en raaiwerk verbonde aan ander stelsels, wat vir my is van kardinale belang in die behoud van my handel emosies in toom en verseker ek slegs die heel beste Opstellings. Daar is baie duidelike reëls en stappe om te volg en stelsel bied antwoorde vir elk van die besluite wat 'n handelaar moet maak terwyl die handel. Alhoewel eenvoudig in sy benadering, dit neem tyd om te leer, maar dit is die moeite werd. Die stelsel is gebou rondom 'n aantal kernbegrippe wat noodsaaklik is vir my was, en as jy 'n begrip van hulle sal jy gou leer die MACD 3 benadering - Ontwikkeling, Ondersteuning Weerstand, Momentum en meerdere Tydraamwerke. In terme van die prestasie, was ek reeds doen redelik goed, maar MACD 3 gehelp neem my na 'n ander vlak. Die stelsel is so logies en betroubaar dat dit baie min lossses, en hou jou uit slegte ambagte terwyl hulle wag vir die hoë waarskynlikheid setups. As jy die tyd en moeite in te sit, en woon die lewendige sessies, kan jy beslis navolg die prestasie getoon in die MACD 3 resultate. Ek is ook in die proses van vermenging dele van 'n ander stelsel Ek gebruik met MACD 3 en tot dusver die resultate verstommend Die MACD 3 ouens is beslis die ware Jakob, en red wat hulle sê. Hulle het nie belowe dit maklik sal wees, of jy sal 'n oornag sukses nie, maar dit is die realiteit van ernstige, professionele handel en hulle is die moeite werd om die investment. Find n makelaar Wil jy regtig weet vir seker wat makelaar beste presteer by die pare , tyd, volumes jy handel dryf As jy op soek is na die regte forex makelaar vir jou, is dit belangrik om te weet dat nie alle makelaars gelyk. Daar is 'n groot afwyking tussen differnt makelaars in baie aspekte soos: koste (verspreiding) en kommissies, kwaliteit van orde uitvoering (spoed, glip), diensvlakooreenkomste konsekwentheid tussen verskillende pare (bv die kwaliteit van die uitvoering orde vir EURUSD en vir EURNZD is nie dieselfde) en ook die kwaliteit van die uitvoering in verskillende tye is nie dieselfde (bv oggend, aand, mark oop tyd, mark sluitingstyd, news8230). Dit beteken dat jy nodig het om die makelaar wat die beste diens vlak by jou handelsomgewing het vind. Vir wat het ons 'n exclussive hulpmiddel wat jou sal help om die beste forex makelaar vir you8230 Broker monitering Weet jy verseker dat jou borker diens is goed om te alle tye Veronderstel jy reeds 'n makelaar ontwikkel, en jy betaal hom mooi kommissies 8211 weet jy as jou makelaar bied jou goeie diens met betrekking tot ander makelaars weet jy as jy kry eerlike kommissies en versprei is jou bestelling uitvoering tyd vinnig genoeg wat sou jy doen as jy kan bewys dat jou makelaar wat jy kan betaal minder kommissies, kry baie beter versprei, en het jou bestelling veel vinniger met ander makelaars uitgevoer Wel 8211 dit is presies wat ons doen ons kan jou makelaar diens vlak in real-time te monitor en kan ons u in kennis stel met betrekking tot insidente waar jou makelaar nie goed gedoen het nie vir jou. Ons kan ook aan jou stuur geskryf benchmarking inligting wat jy in staat is om aan te bied om jou makelaar om 'n beter diens en dalk selfs rebates8230 Goedgekeur makelaars eis as 'n gehalte makelaar 8211 kan jy regtig bewys aan potensiële kliënte wat jou beter as ander is as 'n eerlike handelaars sal wees organisasie wat geen belangstelling het glad met 'n makelaar of enige ander sake-entiteit in die Forex arena, kry ons meer en meer bewus en respek onder Forex handelaars wêreldwyd. As deel van ons Forex handelaars diens, ons is oop vir makelaars om ons te nader met versoek om te gaan deur middel van 'n deeglike hersiening proses wat as afgehandel suksesvol sal die makelaar met ons stempel van goedkeuring reg. Dit seël van goedkeur aangebied kan word in die makelaar bemarking materiaal. Deel van die terme in ons stempel van goedkeuring ooreenkoms is dat die makelaar contantly sal gemonitor word deur ons stelsel. Via ons stempel van goedkeuring 8211 goeie makelaars kan beter die kwaliteit van hul diens gebruik teenoor hul teiken kliënte uit te druk.

No comments:

Post a Comment